Перейти до вмісту
13.11.2024
14:33
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Комунальна установа Краснопільської селищної ради
X
Головна
Новини
Важливо!
Про ЦПРПП
Нормативно-правові акти ЦПРПП
Стратегія розвитку
Про нас
Режим роботи
Професійні спільноти
Дошкільна освіта
Початкова школа
Середня та старша школа
Позашкільна освіта
Інклюзивна освіта
Шкільна бібліотека
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Нормативна база дистанційної освіти
Методичний супровід
Організація дистанційного навчання
Інструментарій дистанційного навчання
Каталог онлайн-сервісів
Контакти
Методична скарбничка (п/с)
Домівка
Методична скарбничка (п/с)
Методичні рекомендації “Адаптація дітей до навчання у школі в діяльності психологічної служби”
Методичні рекомендації “Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби”
Методичні рекомендації “Організація психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу освітнього процесу в умовах дистанційного навчання”
Як будуються відносини між учнями, школою та батьками в НУШ
Особливості роботи шкільного психолога з педагогами та керівництвом
Як встановлювати правила, яких би діти дотримувалися
Світлана Ройз: непопулярно про мотивацію. Чому дитина не вчиться
Як НЕ говорити з підлітком
Негативний бік позитивного мислення
Підтримка психічного здоров’я дитини в умовах пандемії
11 ефективних способів допомогти дитині повірити в себе
Як ефективно вирішувати конфліктні ситуації
Як вчителю знайти підхід до сучасних школярів-підлітків
Як знайти спільну мову з учнями, які вас не слухають?
Як адаптувати вчителів та учнів до освітнього процесу під час та після дистанційного навчання: поради керівникам шкіл
Як провести атестацію педагогічних працівників відповідно до законодавства, що змінюється
10 ефективних стратегій управління класом