Онлайн-курс для директорів Автономія школи | EdEra – студія онлайн-освіти | Безоплатний |
Управління якістю освіти в школі | Платформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS | Безоплатний |
СЕКРЕТИ УСПІШНИХ ДИРЕКТОРА І ДИРЕКТОРКИ ШКОЛИ | Платформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS | Безоплатний |
Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа | Платформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS | Безоплатний |
Ефективні комунікації для освітніх управлінців | EdEra – студія онлайн-освіти | Безоплатний |
Управління школою. Практикум | EdEra – студія онлайн-освіти | Безоплатний |
Публічні консультації | EdEra – студія онлайн-освіти | Безоплатний |
Диверсифікація зайнятості керівників закладів загальної середньої освіти пенсійного віку в контексті реформування освітнього законодавства | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Ефективні тактики і стратегії емоційно-психологічного мовного впливу: сучасна риторика для успішного педагога | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Фасилітація в системі освітньої діяльності: теорія і практичні поради | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Психологічні засади управління освітньою організацією | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Основи охорони праці для працівників та роботодавців | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Професіоналізм педагогічних працівників: чинники формування і критерії оцінки у контексті трансформації освітньої галузі | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Фінансово-господарська та кадрова конкурентоспроможність закладів освіти в умовах децентралізації влади | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Воркшоп як інноваційна освітня технологія | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Правила організації діловодства в закладах загальної середньої освіти: нові вимоги та стандарти | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Організація освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Організація освітнього процесу щодо складновиховуваних учнів у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування» | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Організація дозвілля учнів як провідної складової освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Якість трудового життя педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови формування та способи підвищення | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Роль груп продовженого дня в якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Трудова мотивація педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: засади формування та шляхи підвищення | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Професійне вигорання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови виникнення та способи запобігання | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Ризики учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: теоретичні та практичні засади їх виникнення й попередження | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Психологія оцінювання й рефлексії в освітньому процесі | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Конфлікти між учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: науково-практичні основи їх виникнення та вирішення | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Формування світоглядних основ та компетенцій з організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Психологічні засади управління освітньою організацією | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Основи антикорупційної освіти впродовж життя: від школяра до вчителя | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Формування світоглядних основ та компетенцій з безпеки життєдіяльності: від учня до вчителя | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Професіоналізм педагогічних працівників: чинники формування і критерії оцінки у контексті трансформації освітньої галузі | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Організація інклюзивного середовища в закладі освіти | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |
Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger | Всеосвіта – спільнота активних освітян | Платний |